Öncelikle herkese merhaba,
Uzun zamandır esaretten kurtulma planları dahilinde sonunda linux mint'e geçiş yaptım. Daha önceki farklı pc lerdeki denemelerimde hiç sorun yaşamamıştım ancak şu an kullandığımda kurulum bittikten sonra linux boot etmiyor ve ms dos ekranında kalıyor. Herhangi bir müdahale yapılamıyor.
usb ile başlatarak
https://forum.linuxmint.net.tr/index.php?topic=99.0 bu konudaki uygulamayı çalıştırdım. Şu an açılışta grub ekranı çıkıyor ve başlatabiliyorum ama bilgisayarımda başka işletim sistemi yok bu grub ekranını nasıl kapatacağım ?
17,2 Cinnamon x64 masaüstü kullanıyorum.
Yardımcı olursanız sevinirim.
Saygılarımla.