Merhaba ben Linux Mint'i şimdilik sadece usb'den kullanmak istiyorum. Fakat usbde kurulu olan Mint dili İngilizce ve klavyesi de galiba F klavye. Ben dili Türkçe ve klavyeyi de Q yapıyorum fakat bir sonraki kurulumda yaptığım değişiklikler kayboluyor. Bunları kalıcı yapma imkanım var mı ?