Linux Mint Türkiye
Hoşgeldiniz
Ziyaretçi
. Lütfen
giriş yapın
veya
kayıt olun
.
1 Saat
1 Gün
1 Hafta
1 Ay
Her zaman
Kullanıcı adınızı, şifrenizi ve aktif kalma süresini giriniz
Haberler:
Linux Mint Türkiye Arşiv olarak kullanıma açılmıştır. Aktif olarak destek verilmemektedir.
Ana Sayfa
Yardım
Giriş Yap
Kayıt Ol
Linux Mint Türkiye
»
Linux Mint Destek
»
Donanım
»
Diğer Donanımlar
»
[Çözüldü] Sistem ayrıldı
« önceki
sonraki »
Yazdır
Sayfa: [
1
]
Aşağı git
Gönderen
Konu: [Çözüldü] Sistem ayrıldı (Okunma sayısı 3230 defa)
serdar
Penguen
İleti: 439
Dağıtım: linuxmint cinnamon 17.3 64 bit
Masaüstü Ortamı: cinnamon
Grafik Kartı: Nvidia geforce 210
İşlemci: İntel i3
[Çözüldü] Sistem ayrıldı
«
:
13 Kasım 2015, 17:42:27 »
İyi akşamlar olsun,
Dophin dizininin sol tarafında yer alan "aygıtlar" kısmında "sistem ayrıldı" diye bir şey var. Acaba bu bir disk bölümü mü yoksa Linuxmint'le ilgili bir şey mi?
«
Son Düzenleme: 13 Kasım 2015, 19:52:17 Gönderen: serdar
»
Kayıtlı
Quaoar
Çaylak Penguen
İleti: 149
Ynt: Sistem ayrıldı
«
Yanıtla #1 :
13 Kasım 2015, 17:52:32 »
O bölüm Windows'un yükleme sırasında oluşturduğu gizli disk bölümüdür. Windows'un önyükleme dosyaları bulunduğundan orada bir değişiklik yaparsanız sisteminiz açılmayabilir.
Kayıtlı
serdar
Penguen
İleti: 439
Dağıtım: linuxmint cinnamon 17.3 64 bit
Masaüstü Ortamı: cinnamon
Grafik Kartı: Nvidia geforce 210
İşlemci: İntel i3
Ynt: Sistem ayrıldı
«
Yanıtla #2 :
13 Kasım 2015, 19:51:39 »
İyi akşamlar olsun,
Quaoar, yanıtınız için çok teşekkür ederim. Ben aydınlattığınız için de.
Kayıtlı
Yazdır
Sayfa: [
1
]
Yukarı git
« önceki
sonraki »
Linux Mint Türkiye
»
Linux Mint Destek
»
Donanım
»
Diğer Donanımlar
»
[Çözüldü] Sistem ayrıldı