Merhaba Mint 17.2 kurmuştum. Klasör penceresinin sol tarafında Yerler kısmında Bluetooth seçeneği vardı.
Burayı tıkladığımda telefonumun içini dizin şeklinde görebiliyordum. Dosya aktarımını çok rahat yapıyordum.
Fakat bilgisayarım eski olduğundan Mate' i kurdum. BlueDevil programını indirdim. telefonumu gördü fakat bir türlü ne dosya gönderebiliyorum nede alabiliyorum. vede yukarıda bahsettiğim yerler kısmında Bluetooth yazısı da yok.
Mint 17.2 deki gibi bir ayarlama nasıl yapabilirim. Telefonumun içini dizin şeklinde görüp Bluetooth u kullanabilirmiyim.
teşekkürler.