Linux Mint Türkiye
Hoşgeldiniz
Ziyaretçi
. Lütfen
giriş yapın
veya
kayıt olun
.
1 Saat
1 Gün
1 Hafta
1 Ay
Her zaman
Kullanıcı adınızı, şifrenizi ve aktif kalma süresini giriniz
Haberler:
Linux Mint Türkiye Arşiv olarak kullanıma açılmıştır. Aktif olarak destek verilmemektedir.
Ana Sayfa
Yardım
Giriş Yap
Kayıt Ol
Linux Mint Türkiye
»
Diğer
»
Konu Dışı
»
Linux'a geçsem mi geçmesem mi?
« önceki
sonraki »
Yazdır
Sayfa: [
1
]
Aşağı git
Gönderen
Konu: Linux'a geçsem mi geçmesem mi? (Okunma sayısı 2673 defa)
LeoJeLy
Çok Yeni Penguen
İleti: 2
Linux'a geçsem mi geçmesem mi?
«
:
28 Kasım 2015, 16:15:31 »
Bu aralar Linux'a geçsem mi geçmesem mi diye düşünüyordum fakat forumda herkez yardım konusu açıyor göründüğüne göre zor bir sistem
Windows tarzı değil geçsemiyim geçmese miyim kararlaştıramadım.
Düzenleme: İmla - Başlık
Konu Açarken Dikkat Edilmesi Gerekenler
«
Son Düzenleme: 28 Kasım 2015, 17:20:06 Gönderen: Reddet
»
Kayıtlı
Butterfly
Proje Sorumlusu
Guru
İleti: 18863
Linux Mint Türkiye
Dağıtım: Linux Mint 20 & LMDE 4
Masaüstü Ortamı: Cinnamon 4.6 & Xfce 4.14
Grafik Kartı: Nvidia GF 9500
İşlemci: AMD X3
Ynt: Linux'a geçsem mi geçmesem mi?
«
Yanıtla #1 :
28 Kasım 2015, 17:45:35 »
Aşağıdaki bağlantılardan Linux tabnlı dağıtımları neden tercih edibileceğiniz ile ilgili bilgiler bulabilirsiniz.
http://www.whylinuxisbetter.net/index_tr.php?lang=tr
http://www.enginkuzu.org/neden-linux.php
http://linuxisletimsistemleri.com/neden-linux-kullanayim
http://egitimevreni.com/genel/neden-linux-kullanmaliyiz.html
Bu bilgilerle sizin kullanım amacınız ve hassasiyetleriniz ile kesişme gösteren olgular mevcutsa, Linux kullanmayı tercih edebilirsiniz.
Aşağıdaki bağlantılarda ise bir Linux dağıtımı olan Linux Mint tercihi ile ilgili bilgiler mevcut.
http://teknoseyir.com/linux-mint-incelemesi
http://techkafa.com/linux-mint-kullanimi-13399.html
http://ersu.me/article/linux/neden-linux-mint
https://prezi.com/l99rvojziqmz/linux-mint
Kayıtlı
Elimizden geldiğince dilimizin döndüğünce...
[info]
Konu Açarken Dikkat Edilmesi Gerekenler
|
Forum Kuralları
|
Kod Etiketi Kullanımı
[/info]
LeoJeLy
Çok Yeni Penguen
İleti: 2
Ynt: Linux'a geçsem mi geçmesem mi?
«
Yanıtla #2 :
28 Kasım 2015, 17:50:23 »
Peki Bu Linux de sürekli komut işlevleri veriliyor nereye koyuluyor veya debian dağıtım vB. Deniliyor .
Çeşit çeşit masaüstü sürümleri var onlar ne işe yarıyor vB.
Kayıtlı
Butterfly
Proje Sorumlusu
Guru
İleti: 18863
Linux Mint Türkiye
Dağıtım: Linux Mint 20 & LMDE 4
Masaüstü Ortamı: Cinnamon 4.6 & Xfce 4.14
Grafik Kartı: Nvidia GF 9500
İşlemci: AMD X3
Ynt: Linux'a geçsem mi geçmesem mi?
«
Yanıtla #3 :
28 Kasım 2015, 21:58:58 »
Bence önce bir yerlerden başlayın, mesela ISO dosyasını USB belleğe yazdırıp, sistemi USB bellekten açarak kullanabileceğiniz/deneyebileceğiniz bir çok dağıtım mevcut. Mesela aşağıdaki bağlantıdan Linux Mint 17.2 Cinnamon sürümü indirip deneyebilirsiniz. Cinnamon, MATE, KDE ve Xfce gibi sürümler varsayılan olarak gelen masaüstü ortamlarını ifade ediyor. Açık kaynak dünyasında birbirinden farklı arayüzleri tercih edebilirsiniz. Bunların arasındaki farkları saymak uzun olur. Dediğim gibi bir yerlerden başlamak ve öğrenme sürecini zamana bırakmak en uygunu olacaktır.
http://www.linuxmint.com/edition.php?id=190
ISO dosyasını USB belleğe yazıdrmak için aşağıdaki aracı kullanabilirsiniz.
http://www.linuxliveusb.com
Kayıtlı
Elimizden geldiğince dilimizin döndüğünce...
[info]
Konu Açarken Dikkat Edilmesi Gerekenler
|
Forum Kuralları
|
Kod Etiketi Kullanımı
[/info]
LeoJeLy
Çok Yeni Penguen
İleti: 2
Ynt: Linux'a geçsem mi geçmesem mi?
«
Yanıtla #4 :
28 Kasım 2015, 23:03:29 »
Tamam teşekkürler
Kayıtlı
Yazdır
Sayfa: [
1
]
Yukarı git
« önceki
sonraki »
Linux Mint Türkiye
»
Diğer
»
Konu Dışı
»
Linux'a geçsem mi geçmesem mi?