Gönderen Konu: Gmail notifier uygulamacığını panelden kaldıramıyorum  (Okunma sayısı 5634 defa)

Çevrimdışı varulven

  • Çaylak Penguen
  • **
  • İleti: 123
  • non me tenent vincula, non me tenet clavis
  • Dağıtım: Linux Mint 16 Cinnamon Edition 32-Bit

 Arkadaşlar ben panele gmail notifier uygulamacığını yükledim. Sonra kaldırdım hatta panele uygulamacık ekle bölümünden de sildim fakat hala notifications'ta 10 saniyede bir Gmail authentication failed hatası verip sinirimi bozuyor.

 Yardımcı olursanız sevinirim.
Özgürlük, dışsal bir ayarlama değil, içsel bir kazanımdır.

Çevrimdışı Butterfly

  • Proje Sorumlusu
  • Guru
  • *****
  • İleti: 18863
  • Linux Mint Türkiye
  • Dağıtım: Linux Mint 20 & LMDE 4
  • Masaüstü Ortamı: Cinnamon 4.6 & Xfce 4.14
  • Grafik Kartı: Nvidia GF 9500
  • İşlemci: AMD X3
Ynt: Gmail notifier uygulamacığını panelden kaldıramıyorum
« Yanıtla #1 : 15 Şubat 2014, 09:06:34 »
Hangi masaüstü ortamını kullandığınız ve uygulamacığı nasıl yüklediğiniz hakkında bilgi verir misiniz?
Elimizden geldiğince dilimizin döndüğünce...

[info] Konu Açarken Dikkat Edilmesi Gerekenler  |  Forum Kuralları  |  Kod Etiketi Kullanımı[/info]

Çevrimdışı varulven

  • Çaylak Penguen
  • **
  • İleti: 123
  • non me tenent vincula, non me tenet clavis
  • Dağıtım: Linux Mint 16 Cinnamon Edition 32-Bit
Ynt: Gmail notifier uygulamacığını panelden kaldıramıyorum
« Yanıtla #2 : 15 Şubat 2014, 12:09:46 »
Hocam Linux Mint 16 Cinnamon Edition kullanıyorum. Bu uygulamacığı "panele uygulamacık (applet) ekle" bölümünden indirdim. Orada daha fazla uygulamacık bul seçeneği var, oradan indirdim.

 Yalnız ben tekrar format attım :) şu an sorunum çözüldü ama diğer arkadaşların işine yarayabilir.

 Ayrıca "Windows 7 look" applet'i sakın indirip kurmayın cinnamon çöküyor, açılmamak üzere.
Özgürlük, dışsal bir ayarlama değil, içsel bir kazanımdır.

Çevrimdışı Butterfly

  • Proje Sorumlusu
  • Guru
  • *****
  • İleti: 18863
  • Linux Mint Türkiye
  • Dağıtım: Linux Mint 20 & LMDE 4
  • Masaüstü Ortamı: Cinnamon 4.6 & Xfce 4.14
  • Grafik Kartı: Nvidia GF 9500
  • İşlemci: AMD X3
Ynt: Gmail notifier uygulamacığını panelden kaldıramıyorum
« Yanıtla #3 : 15 Şubat 2014, 13:29:42 »
Sanırım 2 şekilde çözülebilirdi.

1.'si uygulamacıkların kurulu olduğu bölümden kaldırma seçeneğini kullanarak.





2.'si panele sağ tıklayıp Sorun giderme bölümünden Cinnamon ayarlarını sıfırlayarak.




Not : Konu Cinnamon Masaüstü bölümüne taşınmıştır.

Düzenleme : Ekran görüntüleri eklenmiştir.
« Son Düzenleme: 15 Şubat 2014, 20:57:54 Gönderen: Butterfly »
Elimizden geldiğince dilimizin döndüğünce...

[info] Konu Açarken Dikkat Edilmesi Gerekenler  |  Forum Kuralları  |  Kod Etiketi Kullanımı[/info]

Çevrimdışı varulven

  • Çaylak Penguen
  • **
  • İleti: 123
  • non me tenent vincula, non me tenet clavis
  • Dağıtım: Linux Mint 16 Cinnamon Edition 32-Bit
Ynt: Gmail notifier uygulamacığını panelden kaldıramıyorum
« Yanıtla #4 : 22 Şubat 2014, 16:15:10 »
Yardımların için teşekkür ederim ;)
Özgürlük, dışsal bir ayarlama değil, içsel bir kazanımdır.