Merhaba arkadaşlar , linux mint kullanmaya yeni başladım. toucpad im zaten çalışmıyor ama kablosuz mouse kullenırken sürekli donma sorunu yaşıyorum. Mesela internet tarayıcısında geziniyorum mouse birden arayıcı çubuğunu görmüyor ve tıklayamıyorum ama klavyemden aynı işlemleri yapabiliyorum. Demek istediğim donma uygulamada değil sanki mouseden kaynaklanıyor. Mouse nin aynı sorunu terminal,masaüstü veya ayarlarda da olabiliyor. Önemsiz gibi gözükebilir ama mouse sabitken 4 sn de 1 tık sola ilerliyor ve bu film izlerken rahatsız ediyor. Mousenin usb sini çıkardığımda ise aynı sorun devam etmekte.