Kim Korkar Linux' tan kitabının root şifresini unuttuğunuzda bölümünde yazanlar beni biraz meraklandırdı. Kısaca root şifremizi unuttuğumuzda, açılışta Lilo üzerindeyken, Lilo bize hangi işletim sistemini yüklemek istediğimizi sorduğunda esc' ye basıp kendimize yeni şifre belirleyebileceğimizden bahsediyor. Aynı şey Grub için de geçerli mi? İkinci sorum eğer tek işletim sistemi, sâdece Linux yüklüyse bile bu bahsettiğim özellik kullanılabilir mi?