Gönderen Konu: Linux Mint'te işlevsellik nasıl ?  (Okunma sayısı 3881 defa)

Çevrimdışı linuxmintmetin

  • Çok Yeni Penguen
  • *
  • İleti: 2
  • Dağıtım: Linux Mint
  • Masaüstü Ortamı: Cinnamon
  • Grafik Kartı: nvidia
  • İşlemci: intel
Linux Mint'te işlevsellik nasıl ?
« : 17 Ocak 2016, 15:33:56 »
Herkese Merhaba Ben Metin Linux Mint Kuracağım Arkadaşlar Öncelikle CS:GO'dan vazgeçemem Linux Mint Desteği Varmı ? Varsa Kaç FPS Alırım Maksimum?
Birşey Daha Soracağım Ekran Kartı Ve Diğer Driver'ların Nasıl Yükleneceğini Söylermisiniz ?

PC Özelliklerim(Laptop Arkadaşlar):
Nvidia Geforge Gt 620M
İntel Core İ5 3210M
Gibi şeyler... Şimdiden Teşekkürler.

Çevrimdışı Butterfly

  • Proje Sorumlusu
  • Guru
  • *****
  • İleti: 18863
  • Linux Mint Türkiye
  • Dağıtım: Linux Mint 20 & LMDE 4
  • Masaüstü Ortamı: Cinnamon 4.6 & Xfce 4.14
  • Grafik Kartı: Nvidia GF 9500
  • İşlemci: AMD X3
Ynt: Linux Mint'te işlevsellik nasıl ?
« Yanıtla #1 : 17 Ocak 2016, 15:40:27 »
Counter-Strike: Global Offensive, Steam üzerinden Linux Mint'e kurulabilir. Windows sürümünü Wine veya PlayonLinux (Wine için bir arayüz ve yapılandırma aracı) ile kurabilirsiniz. Wine ile sorun yaşayacağınızı sanmam, Wine veritabanında altın olarak puanlanmış. https://appdb.winehq.org/objectManager.php?sClass=application&iId=13949

FPS ile ilgili bazı sorunlardan bahsedenler olmuştu, şu an durum nedir bilmiyorum. Ayrıca daha fazla FPS daha iyi oyun deneyimi anlamanı da gelmez.

Sürücü Kurulumu için bağlantıyı inceleyiniz.

https://forum.linuxmint.net.tr/index.php?topic=3500.0
Elimizden geldiğince dilimizin döndüğünce...

[info] Konu Açarken Dikkat Edilmesi Gerekenler  |  Forum Kuralları  |  Kod Etiketi Kullanımı[/info]

Çevrimdışı linuxmintmetin

  • Çok Yeni Penguen
  • *
  • İleti: 2
  • Dağıtım: Linux Mint
  • Masaüstü Ortamı: Cinnamon
  • Grafik Kartı: nvidia
  • İşlemci: intel
Ynt: Linux Mint\'te işlevsellik nasıl ?
« Yanıtla #2 : 17 Ocak 2016, 15:44:37 »
Allah Razı Olsun Kardeşim Kurduktan Sonra Deniyecem.

Mesajlar Birleştirildi.
dualboot kurdum kurduktan sonra windowsta yavaşlama olsu ama sorun değil şimdi ekran kartını kurucam
« Son Düzenleme: 17 Ocak 2016, 17:47:37 Gönderen: linuxmintmetin »