Peki Torrentten indiriğim bir Windows oyununu nasıl Linux'te çalıştırırım. Bu konuda pek birşey bulamadım. Ayrıca playonlinux'te program ekle kısmında ayrıyeten kendimizde program ekleyebilmemiz için bir seçenek var.İngilizcem iyi olmadığı için pek birşey anlayamadım. Anlatırsanız sevinirim
"İngilizcem iyi olmadığı için" ne demek anlayamadım
metrekup, Linux Mint 16 kullanmıyor musun? O halde Yazılımı bütünüyle Türkçe kullanman gerekir. Yani ilk açtığında:

bu biçimde Türkçe bir menü ile açılmıyor mu?
Sonrasında "kur" sekmesine tıkladığında, yine Türkçe olarak bu menü açılmıyor mu?

Eğer Mate masaüstü ortamı kullanıyor ama Türkçe konusunda sorun yaşıyorsan
şu konuyu incelemeni öneririm. Ayrıca yasal olmayan indirmelerle ilgili soru sormayın lütfen. Selamlar.