Yeni kullanıcı olduğumdan çok merak ettiğim soru var kusura bakmayın. Gördüğüm kadarıyla uç birimden çok rahat her şeyi kontrol edebiliyoruz. Bu benim çok hoşuma gitti. Fakat uçbirimi nasıl kullanacağımı pek bilmiyorum, uç birim komutlarını ve ne işe yaradıklarını, bir şey yapacağımız zaman uç birimde nereden başlayacağımızı öğreten bir internet adresi veya döküman tarzı yardım alınabilecek kaynak varsa paylaşabilirmisiniz. Saygılarımlar...