Gönderen Konu: [WOT] Giriş ekranda donuyor  (Okunma sayısı 3688 defa)

Çevrimdışı Sipro

  • Çok Yeni Penguen
  • *
  • İleti: 3
  • Dağıtım: Mint18Cinnamon
  • Grafik Kartı: GT630
[WOT] Giriş ekranda donuyor
« : 24 Temmuz 2016, 16:42:29 »
arkadaşlar merhaba World Of Tanks oyununda kullanıcı adı girişi yapıp garaj tankların geldiği kısım açılacağı zaman malesef donuyor. Ses geliyor ama görüntü yok malesef.


Playonlinux hata ayıklamada son satırlar şu şekilde;
fixme:ntdll:NtIsProcessInJob stub: 0xffffffff (nil)
fixme:imm:ImmDisableTextFrameService Stub
fixme:thread:GetThreadPreferredUILanguages 56, 0x33d734, (nil) 0x33d738
fixme:winsock:WSALookupServiceBeginW (0x33d4f4 0x00000ff0 0x33d530) Stub!
fixme:iphlpapi:NotifyAddrChange (Handle 0x33d660, overlapped 0x179388): stub
fixme:win:RegisterDeviceNotificationW (hwnd=0x20042, filter=0x33d648,flags=0x00000000) returns a fake device notification handle!
fixme:win:RegisterDeviceNotificationW (hwnd=0x20042, filter=0x33d648,flags=0x00000000) returns a fake device notification handle!
fixme:win:EnumDisplayDevicesW ((null),0,0x33d098,0x00000000), stub!
fixme:ver:GetCurrentPackageId (0x29ee284 (nil)): stub

kitlenen yerin ss burada



yardımlarınız için şimdiden teşekkürler