Yalnız o dediğiniz imkansız. Çünkü şey, ben 3 gün önce kurmuştum mint'i sonra bişeyler kurdum. Ardından ekran kartını kurmak istedim, sonra x server hata verdi. Ardından uğraşmamak için temiz format attım. Sonra katoolin kurdum(Kali linux toolları) Ardından yeniden başlattım masasüstü falan görünmedi, ardından ekran kartını kurmaya çalıştığım zaman böyle bişey oldu. Format atmak sorun değil fakat katoolin 5 gb ve 3 günde 2 kere indirdim. Format atmanın sorunu çözeceğine inanıyorsanız atarım,Bu arada ubuntu da da böyle bir sorun oluştuğunu hatırlamıyorum. Yani ekran kartı kurmamıştım ama normal çalışıyordu. Ubuntu kullanmamaın sebebi katoolin kurduktan sonra klasörleme yapmamasıydı, ayrıca cinnamon daha çok hoşuma gidiyor.