pol ile lol kurulumu açıcam ama

Böyle kalıyor
Bide birkaç sorum olcak ben cinnamon kullanıyorum
Ekran kartım güncelmi vs nasıl anlarım .
steam oyunlarında fln fps sorunu yaşamamak için ne gibi şeyler yapabilirim bide şu menu yerini küçülte bilirmiyim ?