epsxe_x64 dosyasına sağ tıklayıp Özellikleri açın, Erişim Hakları sekmesinden çalıştırma izni vermeyi deneyin.
Evet sorun buradanmış, yardımınız için çok teşekkür ederim.
O kadar uğraşıldı ki artık umudu kesmiştim, ekran görüntüsünü de ekleyeyim zira olumsuz ekran görüntüsü görmekten herkese daral gelmiştir

:

Bu işaretli mi?


Çok garip açılmaması
Evet sorun buymuş, yardımınız için çok teşekkür ederim.