Merhaba,
Belirttiğin komutu uçbirimde çalıştırdım.
Yeniden başlatmada veya kapatmada şöyle bir sıkıntı yaşıyorum, direkt shut down 15 yazı gelip restart veya kapanacağına , siyah dos ekranı gibi bir ekran geliyor ve sürekli bir check list şeklinde bir uygulama mı yoksa durum mu? oluyor bir noktada duruyor. Güç düğmesinden zorla kapatmak zorunda kalıyorum.
Enerji/Pil tararrufu konusunda Butterfly'ın açtığı konularda belirttiği bir uygulama gerçekleştirdim. O konuda sıkıntım yok, Sıkıntım fan, ısınma - ve yukarda belirttiğim durum şimdilik.
İlgininiz için tşkler.