Geçen haftamı Linux uygulamalarını deneyerek geçirdim.. Ubuntu- ubuntu gnome masaüstü- unity masaüstü- xubuntu, lubuntu.. Bu arada da xfce deneme fırsatım oldu. Düşük konfigirasyonlu makinelerde xfce güzel çalışıyor. ama doğal olarak sadece gerekli işlemleri yapmak üzerine tasarlanmış. Görsellik düşük. işlev de zayıf. Kullanım kolaylığı yok. Ubuntu'nun Unity masaüstüne zaten hiç bulaşma. (ola ki denemek istersin diye) Ben döndüm dolaştım en iyi dağıtımın Linux Mint olduğuna, en iyi masaüstünün de Cinnamon olduğuna karar verdim.
Eğer yeterli güçte bir bilgisayarın varsa Linux Mint'ten ve Cinnamon'dan şaşma derim.
Tabi benimki kişisel fikir olmaktan öteye gidemez.