[ Öncelikle merhaba

forumda yeniyim biraz utanıyorum şimdi

her neyse konuya geçelim: ]
Cinnamon(tarçın)'u kişileştirmek için görüntü kalitesini artırmak için yapabileceklerimiz neler olduğunu merak ediyorum? Burada daha deneyimli yada şık -modaya uygun

- arkadaşlardan ufacık ipuçları alsak fena olmaz hani
(eğer olabilirse bunun hakkında (masaüstü kişiselleştimek) sabit bir konu açılabilir son kullanıcılar için mükemmel olur)
Mesela ben Cinnamon(tarçın) daki alt çubuğu yukarı alıp alt tarafa dock arka plana klasik bir arkaplan ekledim ama bunları nasıl daha fazla özelleştirebilirim yani icon temaları yada normal görüntü temaları nasıl daha fazlasını bulabilir ve indirebilirim.
Çok şey istedim özür dilerim ama gnome nin kilit ekranı çok güzel gnomeye normalda tek bir o kilit ekranı için aşığım ama ne yazık ki gnome shell kullanan doğru dürüst bir dağıtım yok (fedora için sebep tr formu yok + aşırı fazla stabilite problemi var, Ubuntu gnome ile geçinemiyorum ubuntu hep nasıl desem evimde hissetmiyorum bana macera veremiyor ubuntu hantallaştı sanki biraz, arch linux ise aşırı sade ve fazla komunist

)
Düzenleme : Başlık