Bende bumblebee-ui'yi yükledim.Ayarlarından bazı programların Nvidia'yla çalışması için gerekli ayarları yaptım.Yalnız gerçekten o söylediğim programın Nvidia'yla çalışıp çalışmadığını nasıl anlarım.
Ayrıca bumblebee-ui uygulama ayarlarında seçtiğim programların yanında bir 32bits Driver seçeneği var.Bunu etkinleştirsek,bu ne işe yarar?
Birde oyunların dışında hangi uygulamaların Nvidia'yla çalışması daha mantıklıdır?Ben örneğin VLC,OpenShot,Avidemux,Cheese gibi programları seçtim Nvidia'yla çalışması için.Acaba doğru mu yapmışım?