Merhaba arkadaşlar,
Ben eski bir Ubuntu ve Pardus kullanıcısıyım, yani eski desemde öyle yıllarca kullanmışlığım yok. 1-2 aylığına ubuntu kullanıyordum, ikidebir beni deli edince projeler yüzünden Windows'a geçtim.
Şimdi ise windows'un yanına kurmayı düşünüyorum Mint'i.
Ama sitesinde sürümleri ayırmışlar.
Bunların farkı ne?
Mate, Cinnamon...
Websitesinde yüzeysel farklar yazıyor işte kararlı sürüm, hızlı vs...
Ama olay ne tam olarak?
Not: Pek arama yapmaya zamanım olmadı, sadece göz atacak kadar zamanım oldu. Eğer böyle bir konu varsa ve gözümden kaçırdıysam affola, linki verirseniz sevinirim.