Ben Ubuntu Studio' yu müzik, çoklu ortam program paketi zannediyordum. Fakat farklı bir dağıtım gibi davranıyor. Tarayıcı ayarlarıma dokunmadı ama masaüstünü XFCE yaptı. İçinde çok güzel programlar var o yüzden kaldırmak istemiyorum. Ubuntu Studio mate masaüstünde de çalışır mı? Eğer çalışırsa mate' i tekrar nasıl yükleyebilirim