Dediğinizi uygulamayı başardım kapatıp açtığımda siyah bir ekran üst ve alt tarafta beyaz panel göründü ne imleç nede başka herhangi bir hareket yok. Şimdi aynı yöntemle bide mate'i deniycem 15 i mi deniyim yoksa 16 yı mı bir fark olur mu sizce?
sudo apt-get updatesudo apt-get install nvidia-173sudo nvidia-xconfigsudo nvidia-xconfig --composite --allow-glx-with-composite --add-argb-glx-visuals