İyi pazarlar olsun.
Uzun bir düşünme evresinin ardından, web tasarımı ve donanım konunda kursa gitmeye karar verdim. Verdim fakat...
Kendi kendime, bir ay gibi bir zamanda, öğrendiğim HTML ve CSS ile web tasarımı yapabiliyorum. PHP eğitimini tek başıma alabiliyorum. Tek sıkıntım, PHP programı. Web tabanlı uygulamalarla, bir noktaya kadar geliyor. Yani pratik noksan!
Zaten, yıllar önce bilgisayar programcılığı eğitimi almıştım.
Donanım derseniz... tek gerekli olan, biraz cesaret ve biraz daha bilgi.
Linux ve Windows tabanlı sistemleri ve harici donanımları rahatlıkla kurabiliyorum.
Akılm, bir yandan "durma kursa git!" derken bir yandan da "Zaten bu işleri az biraz biliyorsun. Bilgisayar programcısısın. Tek başına halledersin. Kursa gerek yok!" diyor.
Ne dersiniz, PHP ve MYSQL'i tek başıma öğrenip, web tasarımı yapabilir miyim? İnternetten ve/veya edineceğim kitaplarla bilgisayar donanımı bilgimi geliştirip, tek başıma bilgisayar toplayabilir miyim?
Hem zaten iki tane bilgisayarı, uzmanıyla beraber topladık bir iki yıl önce.