İstediğim şey tam olarak şu; örneğin terminalden "gedit" programını çalıştırmak istiyorum ve terminale "gedit" yazıyorum. Gedit açılıyor fakat terminal ile bağlantılı ve terminali kapatınca geditte kapanıyor. Benim istediğim ise sanki geditin masaüstünden çalıştırmış gibi terminalden bağımsız olması ama gediti terminalden başlatmam lazım. Umarım sorunu net olarak anlata bildim. Yardımınızı bekliyorum...