Selamlar,
Mint ile başladığım linuxda çok çok yeniyim.
Mail ve internet konusunda hiç bir sıkıntım olmadan kullanabiliyorum. Sorunum VPN'de.
Parayla aldığım (süresinin bitmesine 18 ay olan) NorthVPN bağlantım var. Windows'da sorunsuz kullanıyorum. Ancak mint'te ne yapacağımı bilemedim.
North VPN'nin kendi sitesinden Linux için her biri çok sayıda dosya içeren "config" ve "server" isimli iki klasör indirdim.
Linux bilgim sıfır olduğundan bu klasörlerle ne yapacağımı bilemeden kaldım. Bu formda yaptığım aramalar da (başka bir dünyada olduğum hissinden başka) pek bir şey vermedi. Bol bol open VPN den söz ediliyor.
Elimden tutacak birini bekliyorum.
Herkese kolay gelsin..