Grub ekranı geçtikten sonra sistem açılırken birtakım yazılar görüyorum, bu hatalar neyin nesidir acaba? Uçbirime "dmesg" komutunu verdiğimde çıkan kırmızı renkteki yazılar şu şekilde:
-acpi_call: Cannot get handle: Error: AE_NOT_FOUND
-leds dell::kbd_backlight: Setting an LED's brightness failed (-5)
-ath10k_pci 0000:02:00.0: failed to fetch board data for bus=pci,vendor=168c,device=0042,subsystem-vendor=1028,subsystem-device=1810 from ath10k/QCA9377/hw1.0/board-2.bin
Daha öncesinde de PCIe Bus Error adı altında birkaç hata vardı, yabancı bir forumdan görerek Grub'a GRUB_CMDLINE_LINUX_DEFAULT="quiet splash pci=nomsi" kodunu ekledim. O çözülmüş gibi, dmesg kodunu girdiğimde gözükmüyor. Ama emin değilim bu kod hatayı çözdü mü gerçekten, yoksa sadece rahatsız etmemesi için gizledi mi?