Linux Mint Türkiye

Linux Mint Destek => Masaüstü Ortamları => Cinnamon Masaüstü => Konuyu başlatan: Butterfly - 16 Mart 2014, 21:39:36

Başlık: [Nasıl] Cinnamon Masaüstünde Cinnamon, GTK3 ve Simge Teması Kurulumu
Gönderen: Butterfly - 16 Mart 2014, 21:39:36
Cinnamon Masaüstünde Cinnamon, GTK3 ve Simge Teması Kurulumu

Bu başlık altında Cinnamon Teması (panel ve menü için) ,GTK3 teması (dialog ve pencere kenarlıkları) ve simge teması kurulumu hakkında temel bilgiler bulabilirsiniz.

Cinnamon Masaüstü ortamında, temaları düzenlemek için Menü => Tercihler => Sistem Ayarlarını (Cinnamon Ayar Yöneticisi) açınız.

(Not : Sistem Ayarlarına menünün sol kısmındaki sık kullanılanlar bölümünden de erişebilirsiniz.)

Sistem Ayarlarında Görünüm bölümü altında bulunan Temalar düğmesine tıklayınız.


(https://i.ibb.co/10tqs2c/cinnamon-tema-1.png) (https://ibb.co/j8PMV4t)


Temalar bölümüne ulaştığınızda, aşağıda açıklamaları yapılan alanları göreceksiniz.

Pencere kenarlıkları: Pencerelerin üst kısmında bulunan açma, kapama, küçültme vb. düzenlerin belirlendiği bölüm. (GTK 3 temasıdır)
Simgeler: Sistem genelinde kullanılan simge temasının belirlendiği bölüm. (Simge temasıdır)
Denetimler: Pencelerdeki düğme, seçme kutusu ve pencerenin genel alanlar ile ilgili düzenlerin belirlendiği bölüm. (GTK 3 temasıdır)
Fare imleci: Sistem genelinde kullanılan fare temasının belirlendiği bölüm. (Fare temasıdır)
Masaüstü: Cinnamon masaüstü ile ilgili panel ve menü temasının belirlendiği bölüm. (Cinnamon temasıdır)


(https://i.ibb.co/0cTHJ1h/cinnamon-tema-2.png) (https://ibb.co/wRV568M)


Cinnamon Masaüstü Teması Seçme ve Kurulumu

Sisteminizde yüklü olan bir Cinnamon temasını değiştirmek için, Masaüstü yazan kısmın karşısındaki alana tıklayınız ve açılan bölümden istediğiniz temayı seçebilirsiniz.


(https://i.ibb.co/0cTHJ1h/cinnamon-tema-2.png) (https://ibb.co/wRV568M)


Daha fazla Cinnamon teması yüklemek isterseniz, Ekle/Kaldır sekmesine tıklayınız.


(https://i.ibb.co/NyX2Kgw/cinnamon-tema-4.png) (https://ibb.co/z41VZWK)


Bu sekmeyi ilk defa açıyorsanız, önbelleği güncelleme ile ilgili iletişim kutusundaki mesajı onaylarak güncelleme yapmalısınız. Güncelleme sonrası açılan alanda, temaları popülerlik, ad ve eklenme tarihlerine göre sıralayabilir, sağ taraftaki arama kutusu yardımıyla arama yapabilirsiniz.


(https://i.ibb.co/cXdvG1B/cinnamon-tema-5.png)


Açılan Ekle/Kaldır sekmesinden yüklemek istediğiniz temayı seçip, yanındaki kurulum düğmesine tıklayarak temayı yükleyebilirsiniz.


(https://i.ibb.co/q1jmRjQ/cinnamon-tema-6.png) (https://ibb.co/NYCWLCB)


Yükleme sonrasında, yüklemesi tamamlanan temanın yanında bir tik işareti göreceksiniz.


(https://i.ibb.co/d4vMKTL/cinnamon-tema-7.png) (https://ibb.co/s94R3f6)


Alt kısımdaki yenileme düğmesi yardımıyla önbelleği güncelleyebilirsiniz. Yüklü temaları seçtiğinizde, alt kısımda etkinleşen düğmeler yardımıyla bunları güncelleyebilir, silebilir ve bilgi alabilirsiniz.

Yüklediğiniz temayı ya da temaları, Temalar sekmesini açıp, Masaüstü kısmından seçerek etkinleştirebilirsiniz.


GTK3 Teması Kurulumu

Pencere ve Pencere kenarlıkları için farklı temaları etkinleştirmek için, ilgili bölümün karşısındaki alana tıklayıp açılan bölümden seçim yapabilirsiniz.

Denetimler bölümü pencerelerin genel temasını değiştirebileceğiniz bölümdür.
Pencere kenarlıkları bölümünden ise, pencere kapatma, küçültme ve büyültme düğmelerinin bulunduğu kenarlıkların temasını değiştirmek mümkündür.


(https://i.ibb.co/zQPmKp1/cinnamon-tema-8.png) (https://ibb.co/2WcFXxw)


Yeni denetim ve pencere kenarlıkları temaları eklemek istiyorsanız GTK3 temaları yüklemelisiniz.

Peki GTK3 temalarını nereden bulacak ve yükleyeceksiniz?

GTK3 temalarının genel olarak bulunduğu adres Gnome Look sitesidir. Sitedeki GTK3 temalarının bulunduğu bölüme buradan (https://www.gnome-look.org/browse/cat/135/ord/latest/) ulaşmanız mümkün. (Not: Linux Mint 19.x için GTK 3.22 ve Linux Mint 18.x için GTK 3.18 ile uyumlu temaları indirip kurmalısınız.)

Beğendiğiniz temaların sıkıştırılmış dosyasını indirdikten sonra sağ tık Buraya çıkart ile açınız. Açılan dizin içindeki tema dosyasını iki farklı alana yüklemek mümkün.

Bunlardan biri kullanıcı ev dizini (home) içindeki gizli .themes dizinidir. Eğer kullanıcı ev dizini altında böyle bir dizin yoksa elle oluşturabilirsiniz. Bunun için Nemo dosya yöneticisini açıp CTRL+H tuşlarına birlikte basarak gizli dosyaların görünür olmasını sağlayınız. Sağ tık Yeni Dizin Oluştur seçeneği ile bir dizin oluşturup ismini .themes (başındaki . nokta işaretini unutmayın) olarak belirleyin.

Temaların yükleneceği diğer alan ise /usr/share/themes dizinidir. Bu dizine tema dosyası yüklemek için aşağıdaki komut ile yönetici haklarıyla ulaşmanız gerekir.

Kod: [Seç]
sudo nemo /usr/share/themes
Şimdi çıkarttıdığınız tema dosyası içindeki GTK3 temasını bu dizinlerden biri altına kopyalayınız. Temanızı ilgili dizinlerden biri altına kopyaladıktan sonra, artık yapmanız gereken  Denetimler ve Pencere kenarlıkları kısmından temanızı değiştirmek olacaktır.

Simge Teması Kurulumu

Simge temasını değiştirmek için, Simgeler bölümün karşındaki alana tıklayıp, beğendiğiniz bir bir tanesini seçebilirsiniz.


(https://i.ibb.co/RC97Sz1/cinnamon-tema-9.png) (https://ibb.co/tb43h8S)


Sisteminize yükleyebileceğiniz simge temalarını Gnome Look sitesinin buradaki (https://www.gnome-look.org/browse/cat/132/ord/latest/) bölümünden indirebilirsiniz. Beğendiğiniz simge temasının sıkıştırılmış dosyasını indirdikten sonra sağ tık Buraya çıkart ile açınız. Açılan dizin içindeki tema dosyasını yine iki farklı alana yüklemek mümkün.

Bunlardan biri kullanıcı ev dizini (home) içindeki gizli .icons dizinir. Eğer kullanıcı ev dizini altında böyle bir dizin yoksa elle oluşturabilirsiniz. Bunun için Nemo dosya yöneticisini açıp CTRL+H tuşlarına birlikte basarak gizli dosyaların görünür olmasını sağlayınız. Sağ tık Yeni Dizin Oluştur seçeneği ile bir dizin oluşturup ismini .icons (başındaki . nokta işaretini unutmayın) olarak belirleyin.

Simge Temasının yükleneceği diğer alan ise /usr/share/icons dizinidir. Bu dizine simge tema dosyası yüklemek için, aşağıdaki komut ile yönetici haklarıyla ulaşmanız gerekir.

Kod: [Seç]
sudo nemo /usr/share/icons
Çıkarttıdığınız tema dosyası içindeki simge temasını bu dizinlerden biri altına kopyalayınız. Temanızı ilgili dizinlerden biri altına kopyaladıktan sonra, artık yapmanız gereken Simgeler kısmından temanızı değiştirmek olacaktır.


Düzenleme : Konu Cinnamon 3.8 sürüme göre yeniden düzenlenmiştir.
Resimler yeniden yüklendi.
Başlık: Ynt: [Nasıl] Cinnamon Masaüstünde Cinnamon, GTK3 ve Simge Teması Kurulumu
Gönderen: ibrahimt - 17 Mart 2014, 12:35:09
Güzel anlatım olmuş resimlerle anlaşılırlığı arttırılmış. Temalar bölümüne ilave olarak şunu da eklemek isterim Mouse temaları da "Simge Teması Kurulumu" konusunda anlatıldığı gibi yapılır.
Başlık: Ynt: [Nasıl] Cinnamon Masaüstünde Cinnamon, GTK3 ve Simge Teması Kurulumu
Gönderen: acer - 23 Mayıs 2014, 00:48:52
Burayı okuyunca forumda favori konularımın olmamasının üzüntüsünü yaşadım.
Başlık: Ynt: [Nasıl] Cinnamon Masaüstünde Cinnamon, GTK3 ve Simge Teması Kurulumu
Gönderen: kindly34 - 26 Mayıs 2014, 22:33:47
Merhaba konuyu okudum, "sudo nemo /usr/share/themes" komutu ile gtk3.0 klasörünü themes klasörüne kopyalıyorum ama sistem ayarlarında penecere başlıklarında tema gözükmüyor.
Linux Mint 17 RC Cinnamon 64-bit kullanıyorum.
Başlık: Ynt: [Nasıl] Cinnamon Masaüstünde Cinnamon, GTK3 ve Simge Teması Kurulumu
Gönderen: Butterfly - 26 Mayıs 2014, 22:45:37
Sadece gtk3.0 dizinini kopyalamamalısınız, gtk3 dizinini içeren ana tema dizini kopyalanmalı. Örnek olarak Gnomish Gray (http://gnome-look.org/content/show.php/GnomishGray?content=149193) temasını buradan (http://fc08.deviantart.net/fs71/f/2014/125/c/4/gnomishgray_by_tsujan-d4zbie1.7z) indiriniz ve sağ tık ile çıkartınız. Şimdi masaüstüne açılan gtk3 dizinini de kapsayan GnomishGray dizinini /usr/share/themes dizinine kopyalayınız.

Artık Cinnamon Denetim Merkezi => Temalar => Diğer ayarlar sekmesinden istediğiniz ayarları yapabilirsiniz.

(http://i.imgur.com/8H3DslO.png)
Başlık: Ynt: [Nasıl] Cinnamon Masaüstünde Cinnamon, GTK3 ve Simge Teması Kurulumu
Gönderen: kindly34 - 26 Mayıs 2014, 23:05:08
Sadece gtk3.0 dizinini kopyalamamalısınız, gtk3 dizinini içeren ana tema dizini kopyalanmalı. Örnek olarak Gnomish Gray (http://gnome-look.org/content/show.php/GnomishGray?content=149193) temasını buradan (http://fc08.deviantart.net/fs71/f/2014/125/c/4/gnomishgray_by_tsujan-d4zbie1.7z) indiriniz ve sağ tık ile çıkartınız. Şimdi masaüstüne açılan gtk3 dizinini de kapsayan GnomishGray dizinini /usr/share/themes dizinine kopyalayınız.

Artık Cinnamon Denetim Merkezi => Temalar => Diğer ayarlar sekmesinden istediğiniz ayarları yapabilirsiniz.

(http://i.imgur.com/8H3DslO.png)

Teşekkürler.Ufak ama önemli bir detay, sayenizde yapabildim.
Başlık: Ynt: [Nasıl] Cinnamon Masaüstünde Cinnamon, GTK3 ve Simge Teması Kurulumu
Gönderen: forhekset - 20 Temmuz 2014, 19:01:52
Merhaba,
Daha önce başka bir temayı sorunsuzca yükleyebilmiştim. Ancak buradaki http://killhellokitty.deviantart.com/art/Animus-Themes-02282014-1-Beta-436150693 (http://killhellokitty.deviantart.com/art/Animus-Themes-02282014-1-Beta-436150693) temayı /usr/share/themes veya ev dizinindeki .themes klasörüme koyduğum halde, tema menüsünün diğer sekmesinde gözükmüyor. Sizce sorun ne olabilir?
Sistemim Cinnamon 17 64bit.
Başlık: Ynt: [Nasıl] Cinnamon Masaüstünde Cinnamon, GTK3 ve Simge Teması Kurulumu
Gönderen: Butterfly - 20 Temmuz 2014, 19:13:35
Sistem Ayarları => Temalar => Diğer Ayarlar sekmesi => Denetimler altından temayı değiştirmeyi deneyiniz.
Başlık: Ynt: [Nasıl] Cinnamon Masaüstünde Cinnamon, GTK3 ve Simge Teması Kurulumu
Gönderen: forhekset - 20 Temmuz 2014, 19:21:32
[member=8]Butterfly[/member], önceki yüklediğim bir temayı dediğiniz bölümden aktifleştirmiştim ancak bahsettiğim tema orada gözükmüyor ne yazık ki.
Başlık: Ynt: [Nasıl] Cinnamon Masaüstünde Cinnamon, GTK3 ve Simge Teması Kurulumu
Gönderen: Butterfly - 20 Temmuz 2014, 19:43:47
Çıkarttığınız dizin içindeki Animus ve Animusb dizinlerini kopyalamayı/taşımayı deneyin.
Başlık: Ynt: [Nasıl] Cinnamon Masaüstünde Cinnamon, GTK3 ve Simge Teması Kurulumu
Gönderen: forhekset - 20 Temmuz 2014, 21:21:10
Dediğiniz gibi alt klasörleri taşıyınca halloldu, teşekkürler. :)
Bir şey daha sormak istiyorum, bazı temalarda tarayıcı ve bilgisayarın kendi menülerinde scrollbar kısmında yukarı/aşağı okları bulunmuyor. Bunları editleyebileceğim bir yer var mı gözükmeleri için?
Başlık: Ynt: [Nasıl] Cinnamon Masaüstünde Cinnamon, GTK3 ve Simge Teması Kurulumu
Gönderen: dustengercege - 13 Ağustos 2014, 02:11:15
Bi simge teması kalmıştı içime dert değiştiremediğim. O da tamamdır :)) Teşekkür ederim..
Başlık: Ynt: [Nasıl] Cinnamon Masaüstünde Cinnamon, GTK3 ve Simge Teması Kurulumu
Gönderen: acer - 11 Ekim 2014, 23:04:06
Dediklerinizi yapıyorum ama temalar>diğer ayarlar bölümünde kopyaladığım simge teması görünmüyor
Başlık: Ynt: [Nasıl] Cinnamon Masaüstünde Cinnamon, GTK3 ve Simge Teması Kurulumu
Gönderen: Butterfly - 11 Ekim 2014, 23:06:19
Dediklerinizi yapıyorum ama temalar>diğer ayarlar bölümünde kopyaladığım simge teması görünmüyor

Bu tip durumlarda hangi simge temasını kullandığınızı, nereden indirdiğinizi (simge temasının bağlantısını) veya nasıl kurulum yaptığınızı (örneğin PPA deposu yardımıyla olabilir) paylaşınız.
Başlık: Ynt: [Nasıl] Cinnamon Masaüstünde Cinnamon, GTK3 ve Simge Teması Kurulumu
Gönderen: acer - 11 Ekim 2014, 23:09:36
http://forum.linuxmint.net.tr/index.php?topic=19.345 sayfasında ilk mesajda Malys Uniblue Simge Teması görünmüyor
Başlık: Ynt: [Nasıl] Cinnamon Masaüstünde Cinnamon, GTK3 ve Simge Teması Kurulumu
Gönderen: Butterfly - 11 Ekim 2014, 23:17:27
İndirdiğiniz sıkıştırılmış tema dosyasını sağ tık buraya aç ile çıkarrtığınızda, açılan dizin içerisinde malys-uniblue.tar.bz2 isimli bir başka sıkıştırılmış dosya daha göreceksiniz. Bunu da sağ tık buraya aça ile çıkartınız. Çıkartılan bu dizini konuda bahsedilen simge teması dizinlerinden birine taşıyınız.
Başlık: Ynt: [Nasıl] Cinnamon Masaüstünde Cinnamon, GTK3 ve Simge Teması Kurulumu
Gönderen: acer - 11 Ekim 2014, 23:20:41
İndirdiğiniz sıkıştırılmış tema dosyasını sağ tık buraya aç ile çıkarrtığınızda, açılan dizin içerisinde malys-uniblue.tar.bz2 isimli bir başka sıkıştırılmış dosya daha göreceksiniz. Bunu da sağ tık buraya aça ile çıkartınız. Çıkartılan bu dizini konuda bahsedilen simge teması dizinlerinden birine taşıyınız.
Çok Teşekkür ederim. Ben ikinci zipli dosyayı da çıkartıp içine katıp öyle kopyalıyordum. Ondan olmuyormuş.
Başlık: Ynt: [Nasıl] Cinnamon Masaüstünde Cinnamon, GTK3 ve Simge Teması Kurulumu
Gönderen: dustengercege - 11 Ocak 2015, 14:45:48
Ellerine sağlık [member=8]Butterfly[/member] çok işime yaradı. KDE' yi özletmiyor şu anda Cinnamon :)
Başlık: Ynt: [Nasıl] Cinnamon Masaüstünde Cinnamon, GTK3 ve Simge Teması Kurulumu
Gönderen: ernuynk - 26 Ocak 2015, 00:12:30
Çok güzel bir paylaşım olmuş.

Teşekkürler.
Başlık: Ynt: [Nasıl] Cinnamon Masaüstünde Cinnamon, GTK3 ve Simge Teması Kurulumu
Gönderen: tukre - 01 Şubat 2015, 19:48:27
Merhaba arkadaşlar mint 17.1 yükledim. Bende pencere kenarını ve ikonları değiştiremiyorum anlatılanlardaki  Temalar bölümünün Diğer ayarlar sekmesi gözükmüyor. Acaba bu sürümdemi yok benmi yanlış yapıyorum?

(http://i.imgur.com/0dI7Ni9.png)
Başlık: Ynt: [Nasıl] Cinnamon Masaüstünde Cinnamon, GTK3 ve Simge Teması Kurulumu
Gönderen: Butterfly - 02 Şubat 2015, 16:38:28
Pencere kenarını değiştirmişsiniz zaten. Aynı şekilde Simgeler karşısındaki alana tıklayıp simge değişikliği yapabişlirsiniz. Cinnamon 2.4 sürüm ile tema yönetimi bir miktar elden geçti.

http://forum.linuxmint.net.tr/index.php?topic=1694.0 (http://forum.linuxmint.net.tr/index.php?topic=1694.0)
Başlık: Ynt: [Nasıl] Cinnamon Masaüstünde Cinnamon, GTK3 ve Simge Teması Kurulumu
Gönderen: anterrabae - 28 Şubat 2015, 22:00:37
merhabalar.

ben bir tane simge teması seçtim belirtilen siteden. indirdim de, ama temayı ekleyeceğim yer bende yok.

bkz: http://i.hizliresim.com/j4gWXD.png

17.1 rebecca cinnamon 64 bit kullandığım sürüm.
Başlık: Ynt: [Nasıl] Cinnamon Masaüstünde Cinnamon, GTK3 ve Simge Teması Kurulumu
Gönderen: Butterfly - 28 Şubat 2015, 22:06:27
Simge temasını zaten arayüzden eklemiyorsunuz, simge temasını çıkartıp kullanıcı ev dizini içindeki .icons isimli gizli dizine kopyalamalısınız. Konuda nasıl ayapılacağı anlatılmış. Ayrıca Cinnamon 2.4 sürümdeki arayüz ile ilgili değişiklik için aşağıdaki konu incelenebilir, önceki mesajda paylaşılmıştı.

http://forum.linuxmint.net.tr/index.php?topic=1694.0 (http://forum.linuxmint.net.tr/index.php?topic=1694.0)

Düzenleme: Konu anlatımı Cinnamon 2.4 sürümdeki yeni tema arayüzüne göre güncellenmiştir.
Başlık: Ynt: [Nasıl] Cinnamon Masaüstünde Cinnamon, GTK3 ve Simge Teması Kurulumu
Gönderen: Denklem - 27 Haziran 2015, 17:46:36
Merhaba, bir soru sormak istiyorum;  Masaüstü temaları bölümünden => kullanılabilir temalar (çevrimiçi) sekmesine bir türlü girip yeni tema ekleyemiyorum, sürekli hata veriyor.


"Eklenti yüklemesi ile ilgili bir şey ters gitti. Lütfen listeyi tekrar tazeleyiniz. 
Detaylar: No JSON object could be decoded" 

diye bir mesaj alıyorum. Bana yardımcı olabilirseniz sevinirim.
Başlık: Ynt: [Nasıl] Cinnamon Masaüstünde Cinnamon, GTK3 ve Simge Teması Kurulumu
Gönderen: Butterfly - 27 Haziran 2015, 18:10:00
"Eklenti yüklemesi ile ilgili bir şey ters gitti. Lütfen listeyi tekrar tazeleyiniz. 
Detaylar: No JSON object could be decoded" 

Temaların yüklü olduğu sunucu şu an bakımda, hem site yenileniyor hem de sunucudaki yoğunluk sebebiyle daha hızlı bir sunucuya taşınma işlemi sürüyor, daha sonra tekrar deneyiniz.

Alıntı yapılan: http://cinnamon-spices.linuxmint.com/maintenance.html
We’ll be back soon!

Sorry for the inconvenience. Traffic is high. We'll be moving to a faster server.

We expect to be back in a couple of hours.

— The Linux Mint Team
Başlık: Ynt: [Nasıl] Cinnamon Masaüstünde Cinnamon, GTK3 ve Simge Teması Kurulumu
Gönderen: Denklem - 27 Haziran 2015, 21:52:20
Teşekkür ederim Butterfly (http://forum.linuxmint.net.tr/index.php?action=profile;u=8)
Başlık: Ynt: [Nasıl] Cinnamon Masaüstünde Cinnamon, GTK3 ve Simge Teması Kurulumu
Gönderen: Metin - 10 Ağustos 2015, 11:04:36
Çok iyi, özelleştirebiliyoruz.
Başlık: Ynt: [Nasıl] Cinnamon Masaüstünde Cinnamon, GTK3 ve Simge Teması Kurulumu
Gönderen: onuraydin - 12 Kasım 2015, 04:16:01
Tema patlarsa diye koyayım şunu şuraya :)

Kod: [Seç]
gsettings set org.cinnamon.desktop.interface gtk-theme Adwaita
Başlık: Ynt: [Nasıl] Cinnamon Masaüstünde Cinnamon, GTK3 ve Simge Teması Kurulumu
Gönderen: jaws61 - 26 Kasım 2015, 22:07:19
Mouse ile öğe seçerken nedense seçilen öğeler kapkara oluyor. Fakat herhangi bir klasör açıp o penceren öğe seçmek istediğimde ise kararma olmuyor. Masaüstündeki bu seçim kararmasını nasıl kapatabilirim.   

(http://s4.postimg.org/4knzs072h/Ekran_G_r_nt_s_2015_11_26_22_04_18.jpg) (http://postimg.org/image/4knzs072h/)
Başlık: Ynt: [Nasıl] Cinnamon Masaüstünde Cinnamon, GTK3 ve Simge Teması Kurulumu
Gönderen: Trust - 23 Aralık 2015, 13:31:29
Merhabalar
Kod: [Seç]
sudo nemo /usr/share/themesKomutunu girdiğimde karşıma bu uyarı geliyor.

Kod: [Seç]
nemo:19403): Gtk-WARNING **: Theme parsing error: gtk-widgets-assets.css:149:32: Missing name of pseudo-class

(nemo:19403): Gtk-WARNING **: Theme parsing error: gtk-widgets-assets.css:175:32: Missing name of pseudo-class

(nemo:19403): Gtk-WARNING **: Theme parsing error: gtk-widgets-assets.css:201:29: Missing name of pseudo-class
Bu uyarıyı verdikten sonra  themes  dosyası açılıyor.   Aynı şey  icons için de geçerli.
Başlık: Ynt: [Nasıl] Cinnamon Masaüstünde Cinnamon, GTK3 ve Simge Teması Kurulumu
Gönderen: Butterfly - 23 Aralık 2015, 14:01:35
GTK sürümü ile uyum sorunu olan bir tema sebebiyle olabilir. Çok önemli olmadığını söyleyebilirim.
Başlık: Ynt: [Nasıl] Cinnamon Masaüstünde Cinnamon, GTK3 ve Simge Teması Kurulumu
Gönderen: Trust - 23 Aralık 2015, 14:26:09
Sıkıntı oluşturmamasına sevindim. Son kullanıcı olarak bu konu benim  Linux'a bağlılığımı dahada perçinleştirdi. Linux'u bize sevdirdiğiniz için size ve ekibinize çok teşekkür ederim üstadım :)
Başlık: Ynt: [Nasıl] Cinnamon Masaüstünde Cinnamon, GTK3 ve Simge Teması Kurulumu
Gönderen: raspberry - 04 Mart 2017, 15:56:12
Bu ne kadar güzel bir anlatımdır, tek başlık altından gördüğüm en kapsamlı en kısa en net en doyurucu makale. Her ne kadar ihtiyacınız yoksada teşekkür etmemek haksızlık olurdu kendi adıma. Elinize sağlık, teşekkür ederiz.
Başlık: Ynt: [Nasıl] Cinnamon Masaüstünde Cinnamon, GTK3 ve Simge Teması Kurulumu
Gönderen: Butterfly - 15 Temmuz 2018, 13:18:32
Konu Cinnamon 3.8 (Linux Mint 19) sürüme göre güncellenmiştir.