Linux Mint Türkiye
Linux Mint Destek => Masaüstü Ortamları => Cinnamon Masaüstü => Konuyu başlatan: Yusufsan21 - 14 Eylül 2018, 15:13:03
-
Mint 19 kullanıyorum. Pomodoro Timer appletini yükledim, çok işime yarıyor. Başlatma ve durdurma için klavye kısayolu atamak istiyorum ama nasıl yapılacağını bilmiyorum. Bu konuda yardımınızı bekliyorum.
(https://s8.postimg.cc/dn903swy9/Screenshot_from_2018-09-14_15-12-32.png) (https://postimg.cc/image/dn903swy9/)
-
Mint 19 kullanıyorum. Pomodoro Timer appletini yükledim, çok işime yarıyor. Başlatma ve durdurma için klavye kısayolu atamak istiyorum ama nasıl yapılacağını bilmiyorum. Bu konuda yardımınızı bekliyorum.
(https://s8.postimg.cc/dn903swy9/Screenshot_from_2018-09-14_15-12-32.png) (https://postimg.cc/image/dn903swy9/)
Bende bunu yüklemiştim yada benzerini tam hatırlamıyorum. Oldukça faydalı şeyler. İnsanı düzene sokuyorlar ve sağlığına dikkat etmene yardımcı oluyorlar.
Bu değildi sanırım ama. Kısayolları hali hazırda vardı. Ayarkar kısmında gözüküyordu galiba.
Normalde böyleymiş:
- SPACE Start or Stop the timer
- ALT + P Pomodoro
- ALT + S Short Break
- ALT + L Long Break
- ALT + R Reset Timer
Masaüstünde iken (yani diğer pencereler üzerinde değilken bu tuşlara basınca çalışıyor galiba.
-
Bende bunu yüklemiştim yada benzerini tam hatırlamıyorum. Oldukça faydalı şeyler. İnsanı düzene sokuyorlar ve sağlığına dikkat etmene yardımcı oluyorlar.
Bu değildi sanırım ama. Kısayolları hali hazırda vardı. Ayarkar kısmında gözüküyordu galiba.
Normalde böyleymiş:
- SPACE Start or Stop the timer
- ALT + P Pomodoro
- ALT + S Short Break
- ALT + L Long Break
- ALT + R Reset Timer
Masaüstünde iken (yani diğer pencereler üzerinde değilken bu tuşlara basınca çalışıyor galiba.
Maalesef çalışmıyor. Uygulamanın kendisinde de kısayol ayarı yok.
-
Evet, bu Cinnamon uygulamacığı için bir klavye kısayoul yok. Bununla ilgili uygulamacığın sayfasından (https://cinnamon-spices.linuxmint.com/applets/view/131) istekte bulundum. Umarım geliştirici bunu dikkate alarak bir kısayol yapılandırması ekler.
-
Maalesef çalışmıyor. Uygulamanın kendisinde de kısayol ayarı yok.
Bi ön çalışma varmış anladığım kadarı ile. Ben sana benim kurduğumu tavsiye etsem onu kursan nasıl olur ?
Onda var çünkü ve kullanışlı. Diğer bilgisayarımda bir bakayım ismine yazyım sana.
Malesef
Benim kullandığım rsibreak imiş. Ama bununda yok kısayolu. Yanlış hatırlayorum demek ki.
Başka bir program varmı acaba bunun gibi ?
-
Evet, bu Cinnamon uygulamacığı için bir klavye kısayoul yok. Bununla ilgili uygulamacığın sayfasından (https://cinnamon-spices.linuxmint.com/applets/view/131) istekte bulundum. Umarım geliştirici bunu dikkate alarak bir kısayol yapılandırması ekler.
Teşekkür ederim.
Bi ön çalışma varmış anladığım kadarı ile. Ben sana benim kurduğumu tavsiye etsem onu kursan nasıl olur ?
Onda var çünkü ve kullanışlı. Diğer bilgisayarımda bir bakayım ismine yazyım sana.
Malesef
Benim kullandığım rsibreak imiş. Ama bununda yok kısayolu. Yanlış hatırlayorum demek ki.
Başka bir program varmı acaba bunun gibi ?
Teşekkür ederim, biraz daha bakınayım, bulursam yazarım ama bu baya iyi. Umarım kısa zamanda kısayol eklenir.
-
Evet, bu Cinnamon uygulamacığı için bir klavye kısayoul yok. Bununla ilgili uygulamacığın sayfasından (https://cinnamon-spices.linuxmint.com/applets/view/131) istekte bulundum. Umarım geliştirici bunu dikkate alarak bir kısayol yapılandırması ekler.
Bende istekte bulunayım. Böylelikle daha çok dikkat çeilebilir.
Nasıl yapacağız oturum mu açacağız orda ?
-
Nasıl yapacağız oturum mu açacağız orda ?
Google+, Facebook ya da Github hesaplarıyla oturum açılabiliyor.
-
Teşekkürler