Maalesef çalışmıyor. Uygulamanın kendisinde de kısayol ayarı yok.
Bi ön çalışma varmış anladığım kadarı ile. Ben sana benim kurduğumu tavsiye etsem onu kursan nasıl olur ?
Onda var çünkü ve kullanışlı. Diğer bilgisayarımda bir bakayım ismine yazyım sana.
Malesef
Benim kullandığım rsibreak imiş. Ama bununda yok kısayolu. Yanlış hatırlayorum demek ki.
Başka bir program varmı acaba bunun gibi ?