BIOS'a ulaşamamkla ilgili sorun burayı biraz aşıyor. İşletim sisteminden bağımsız bir sorun gibi görünüyor. Diğer bağlantıyı paylaşmanızda sakınca yok.
Şurada açma tuşuna bastıktan sonra giriş(enter) tuşuna basılı tutun demişler. Bu öneriyle BIOS'a girebiliyor musunuz?