[member=2879]Kibritt[/member] , konuyu böldüm. Kurulum ile ilgili anlatımlar altında muhabbetvari iletiler uygun olmuyor. Ayrıca yazım kurallarına özen gösterelim lütfen.
Bumblebee kurunca sistem şu şekilde işliyor. Yapılandırma dosyaları ile Nvidia ile ilgili sürücüler karalisteye alınıp çalıştırılması nelgelleniyor. Böylece sistem varsayılan olarak Intel GPU ile ilgili sürücü etkin olarak açılıyor. Nvidia GPU tarafından işlenmesi istenen uygulama optirun komutu ile çalıştırılıyor ve ilgili uygulama Nvidia GPU tarafından işleniyor. Modern sistemlerde Nvidia GPU sadece işleme görevi görüyor, görüntü her halükarda Intel GPU üstünden çıkış veriyor, Windows'da da durum aynı. Bumblebee-ui uygulaması optirun komutu ile yapılan işlevi grafiksel olarak yapıyor. Bir uygulama Nvidia GPU tarafından işlenirken Intel GPU kapanmıyor, masaüstü ortamı ve diğer uygulamaların işlenmesinden Bumblebee sisteminde Intel sorumlu. Nvidia GPU'nun işleyeceği uygulama kapanınca Nvidia GPU'da pasifleşiyor.