Merhabalar, herkese iyi forumlar (:
Bir süredir Cinnamon kullanıyorum ama sevemedim. Tekrar XFCE'ye geçmeyi düşünüyorum ama oynadığım oyunu yedekleme işlemi olmayabilir, (6 GB tekrar indirmem gerekebilir) sistemle alakalı bazı metin dosyalarının düzenlenmesi ve tekrar uygulamaların kurulması gibi işlemler olacak. Bunun yerine Cinnamon Masaüstü ortamının paketlerini silerek XFCE paketlerini yüklemeyi düşünüyorum. Böyle bir imkan var mıdır?