Gönderen Konu: Cinnamon Masaüstü Paketlerini silip XFCE Masaüstü Paketlerini kurmak  (Okunma sayısı 2790 defa)

Çevrimdışı Çağrı07

  • Penguen
  • ***
  • İleti: 391
    • Kayıt Formu
  • Dağıtım: Linux Mint 19.1
  • Masaüstü Ortamı: XFCE
  • Grafik Kartı: Nvidia GeForce GT 730m (4 GB VRAM)
  • İşlemci: İntel Core i7 3630QM
Merhabalar, herkese iyi forumlar (:
Bir süredir Cinnamon kullanıyorum ama sevemedim. Tekrar XFCE'ye geçmeyi düşünüyorum ama oynadığım oyunu yedekleme işlemi olmayabilir, (6 GB tekrar indirmem gerekebilir) sistemle alakalı bazı metin dosyalarının düzenlenmesi ve tekrar uygulamaların kurulması gibi işlemler olacak. Bunun yerine Cinnamon Masaüstü ortamının paketlerini silerek XFCE paketlerini yüklemeyi düşünüyorum. Böyle bir imkan var mıdır?
« Son Düzenleme: 19 Mayıs 2018, 15:05:03 Gönderen: Çağrı07 »
Yaşlanıyorum...

Çevrimdışı Butterfly

  • Proje Sorumlusu
  • Guru
  • *****
  • İleti: 18863
  • Linux Mint Türkiye
  • Dağıtım: Linux Mint 20 & LMDE 4
  • Masaüstü Ortamı: Cinnamon 4.6 & Xfce 4.14
  • Grafik Kartı: Nvidia GF 9500
  • İşlemci: AMD X3
Bir masaüstünü kurduktan sonra tüm bağımlıklar ile tamamen kaldırmak uğraş ister. Bunun için sıfır bir sistemde deneme yapıp hangi paketlerin kurulduğunu tespit etmek gerekir. Bunun yerine Cinnamon yanına Xfce kurup, Cinnamon'u olduğu gibi bırakmak daha uygun olacaktır. Xfce kurulumunu mint-meta-xfce paketi ile yapabilirsiniz, sonrasında buradaki konudaki önerileri uygulayabilirsiniz.
Elimizden geldiğince dilimizin döndüğünce...

[info] Konu Açarken Dikkat Edilmesi Gerekenler  |  Forum Kuralları  |  Kod Etiketi Kullanımı[/info]

Çevrimdışı Çağrı07

  • Penguen
  • ***
  • İleti: 391
    • Kayıt Formu
  • Dağıtım: Linux Mint 19.1
  • Masaüstü Ortamı: XFCE
  • Grafik Kartı: Nvidia GeForce GT 730m (4 GB VRAM)
  • İşlemci: İntel Core i7 3630QM
Hocam dediğiniz gibi yaptım çok teşekkür ederim. Yalnız bi sorum olacak;

Sistemdeki oyunları-uygulamaları yedeklemek istersem (örneğin bir USB kalem bellek veya diskteki başka bir bölüme) nasıl yapabilirim? (Bu soru için ayrı bir konu açmam gerekirse açabilirim)
Yaşlanıyorum...

Çevrimdışı Butterfly

  • Proje Sorumlusu
  • Guru
  • *****
  • İleti: 18863
  • Linux Mint Türkiye
  • Dağıtım: Linux Mint 20 & LMDE 4
  • Masaüstü Ortamı: Cinnamon 4.6 & Xfce 4.14
  • Grafik Kartı: Nvidia GF 9500
  • İşlemci: AMD X3
Evet bununla ilgili yeni bir konu açmanız daha uygun olabilir.

Steam oyunlarını yedeklemek için ayrı bir konu, eğer varsa paket yönetimi ile kurulmuş oyunları yedeklemek için ayrı bir konu açılmalı.
Elimizden geldiğince dilimizin döndüğünce...

[info] Konu Açarken Dikkat Edilmesi Gerekenler  |  Forum Kuralları  |  Kod Etiketi Kullanımı[/info]