Gönderen Konu: Tukcell Vınn Kurulumu  (Okunma sayısı 4535 defa)

Çevrimdışı magruf

  • Çok Yeni Penguen
  • *
  • İleti: 2
  • Dağıtım: Mint-XFCE17 64 bit
Tukcell Vınn Kurulumu
« : 24 Temmuz 2014, 09:18:19 »
Merhaba, bir konuda yardımınızı rica edeceğim. Mint 17 kullanıcısıyım. Turkcell Vınn 3G modem kurmaya çalışıyorum sisteme ama bir türlü yapamadım. Bilgisi olan var mıdır acaba?

"lsusb"  komutu verince cihazı "ZTE WCDMA Tech.." şeklinde görüyor.
Bağlantı yararlarına baktığımda cihazı takınca kablolu bağlantı olarak gösteriyor cihazı
Manuel olarak bağlantıları düzenle deyip, Mobil geniş bant olarak yeni bir bağlantı ekliyorum. Ayarları da düzgün fakat , bağlantılar listesinde bu modem görünmüyor.
Farklı bir tavsiyesi olan var mıdır acaba?
Teşekkürler.

Çevrimdışı Butterfly

  • Proje Sorumlusu
  • Guru
  • *****
  • İleti: 18863
  • Linux Mint Türkiye
  • Dağıtım: Linux Mint 20 & LMDE 4
  • Masaüstü Ortamı: Cinnamon 4.6 & Xfce 4.14
  • Grafik Kartı: Nvidia GF 9500
  • İşlemci: AMD X3
Ynt: Tukcell Vınn Kurulumu
« Yanıtla #1 : 24 Temmuz 2014, 22:31:34 »
Aşağıdaki komutun çıktısını tam olarak paylaşınız.

Kod: [Seç]
lsusb | grep ZTE
Elimizden geldiğince dilimizin döndüğünce...

[info] Konu Açarken Dikkat Edilmesi Gerekenler  |  Forum Kuralları  |  Kod Etiketi Kullanımı[/info]

Çevrimdışı magruf

  • Çok Yeni Penguen
  • *
  • İleti: 2
  • Dağıtım: Mint-XFCE17 64 bit
Ynt: Tukcell Vınn Kurulumu
« Yanıtla #2 : 25 Temmuz 2014, 08:33:14 »
Merhaba, dün epey uğraştan sonra halledebildim sorunu. Açıkçası sanırım biraz da acemiliğime geldi. Bahsettiğim gibi aygıtı sistem gördükten sonra, manuel olarak bir mobil bağlantı oluşturmak yeterliymiş. Daha sonra tarayıcı üzerinden 192.168.1.0 adresi ile ile modem arayüzüne bağlanıp sorun hallediliyormuş.
Teşekkürler ilginize.