Merhaba, bir konuda yardımınızı rica edeceğim. Mint 17 kullanıcısıyım. Turkcell Vınn 3G modem kurmaya çalışıyorum sisteme ama bir türlü yapamadım. Bilgisi olan var mıdır acaba?
"lsusb" komutu verince cihazı "ZTE WCDMA Tech.." şeklinde görüyor.
Bağlantı yararlarına baktığımda cihazı takınca kablolu bağlantı olarak gösteriyor cihazı
Manuel olarak bağlantıları düzenle deyip, Mobil geniş bant olarak yeni bir bağlantı ekliyorum. Ayarları da düzgün fakat , bağlantılar listesinde bu modem görünmüyor.
Farklı bir tavsiyesi olan var mıdır acaba?
Teşekkürler.