Çok iyi.
Sistemde var olan 1 GB ve 2GB RAM modüllerine ilaveten 1 GB daha taktım.
BIOS okuma ekranında 3400 gibi bir rakam için, RAM OK dedi.
Şu an Sistem Gözlemcisinden baktığımda da 3.3 GB RAM var görünüyor.
Terminal'den bakınca 3415 MB yazıyor.
Çıktı şu şekilde:
inxi
CPU~Single core Intel Pentium 4 (-HT-) speed/max~2800/3200 MHz
Kernel~3.16.0-55-generic i686 Up~6 min
Mem~781.5/3415.0MB
HDD~500.1GB(7.9% used) Procs~141
Client~Shell inxi~2.2.28
Neden 4 GB RAM görünmüyor?