Gönderen Konu: [Çözüldü] LightDM'den kurtulmak ve yerine başka bir greeter kurmak  (Okunma sayısı 3131 defa)

Çevrimdışı Leopard

  • Forum Sorumlusu
  • Guru
  • *****
  • İleti: 1063
  • Dağıtım: Linux Mint 20 64-bit
  • Masaüstü Ortamı: Cinnamon
  • Grafik Kartı: Nvidia Geforce GTX 1050
  • İşlemci: Intel Core i7 7700HQ
Merhabalar.

Yeni bir laptop aldım ve Mint kurdum ancak sistem GPU değişikliği sonrası donuyor.

Sorunum tam olarak bu.

https://bugs.launchpad.net/lightdm/+bug/1637733

TTY"ye dahi giremiyorum. İster Bumblebee isterse Nvidia Prime kurulu olsun. Gerçi Bumblebee aynı bug yüzünden kurulamıyor bile. Aylardır açık olan bu durumu geliştirici pek önemsememiş.

Kısacası , sistem sadece ilk kurulumun ardından düzgün çalışıyor.
LightDM' yi kaldırma işlemini tam olarak nasıl yaparım ve yerine başka bir greeter kurarsam Nvidia Prime'da oturumdan çıkarak gpu değiştirme yine mümkün olur mu?

Donanım çıktısı vermeye gerek görmedim , zira driverlar düzgün şekilde kurulu. Sistemi tekrar sıfırlayacağım için bunu başka bir cihazdan yazıyorum.



« Son Düzenleme: 21 Eylül 2017, 12:36:50 Gönderen: Leopard »
The only people who should kill are those prepared themselves to die!



Çevrimdışı Butterfly

  • Proje Sorumlusu
  • Guru
  • *****
  • İleti: 18863
  • Linux Mint Türkiye
  • Dağıtım: Linux Mint 20 & LMDE 4
  • Masaüstü Ortamı: Cinnamon 4.6 & Xfce 4.14
  • Grafik Kartı: Nvidia GF 9500
  • İşlemci: AMD X3
Ynt: LightDM'den kurtulmak ve yerine başka bir greeter kurmak
« Yanıtla #1 : 21 Eylül 2017, 11:26:35 »
Forumda Linux Mint 18.2'den önceki sürümlerin yükseltme sonrası LightDM'ye geçebilmesi için hazırlanmış bir konumuz var. Bu konudaki MDM'ye geri dönüş kısımlarını uygulayabilirsiniz.

[info][Nasıl] Linux Mint 18.2'ye Yükseltme Sonrası LightDM Görüntü Yöneticisi Kurulumu[/info]
Elimizden geldiğince dilimizin döndüğünce...

[info] Konu Açarken Dikkat Edilmesi Gerekenler  |  Forum Kuralları  |  Kod Etiketi Kullanımı[/info]

Çevrimdışı Leopard

  • Forum Sorumlusu
  • Guru
  • *****
  • İleti: 1063
  • Dağıtım: Linux Mint 20 64-bit
  • Masaüstü Ortamı: Cinnamon
  • Grafik Kartı: Nvidia Geforce GTX 1050
  • İşlemci: Intel Core i7 7700HQ
Ynt: LightDM'den kurtulmak ve yerine başka bir greeter kurmak
« Yanıtla #2 : 21 Eylül 2017, 12:18:03 »
[member=8]Butterfly[/member]

Hocam yönergelere göre MDM'yi kurdum ve LightDM'yi pasifleştirdim. Ancak şu an sürekli Cinnamon çöküyor.

EDIT: Hocam sorunu hallettim. Şöyle ki ; LightDM'yi pasifleştirip MDM'yi kurduğum anda daha prime'dan gpu seçimi yapmamıştım.

Bu yüzden bir loopa giriyordu Cinnamon. Terminalden

Kod: [Seç]
sudo prime-select intel
komutunu verdikten sonra

Kod: [Seç]
sudo reboot
ile yeniden başlattım.

Artık Nvidia Prime aracılığı ile rahatça Intel ve Nvidia arasında geçiş yapabiliyorum.

Çok teşekkürler.  :)
« Son Düzenleme: 21 Eylül 2017, 12:36:38 Gönderen: Leopard »
The only people who should kill are those prepared themselves to die!