[member=8]Butterfly[/member]
Hocam yönergelere göre MDM'yi kurdum ve LightDM'yi pasifleştirdim. Ancak şu an sürekli Cinnamon çöküyor.
EDIT: Hocam sorunu hallettim. Şöyle ki ; LightDM'yi pasifleştirip MDM'yi kurduğum anda daha prime'dan gpu seçimi yapmamıştım.
Bu yüzden bir loopa giriyordu Cinnamon. Terminalden
sudo prime-select intelkomutunu verdikten sonra
sudo rebootile yeniden başlattım.
Artık Nvidia Prime aracılığı ile rahatça Intel ve Nvidia arasında geçiş yapabiliyorum.
Çok teşekkürler.
