Sağ taraftaki panelde bir düzenleme yapmak istedim sadece el alışkanlığı olarak ses simgesini en sağa almak istedim. Böylece simgeye bakmadan imleci köşeye indirip ses aç kapa yapıyorum.
Simgeler birbirine girdi. Birini sağa çekiyorum kayboluyor. Diğerini düzelteyim diyorum bakıyorum biri daha eksilmiş. Sonra baktım olmuyor paneli sildim ve "gsettings reset-recursively org.cinnamon" ile paneli resetledim. Eski haline geldi şimdi de oynamak istemiyorum ama doğru görünmüyor.
+ Panele Uygulamacık Ekle diyorum herhangi bir uygulamayı eklediğimde
systray[member=2205]cinnamon[/member].org yüklenirken bir şeyler hatalı gitti. Lütfen en son sürümü kullandığınızdan emin olunuz, ve bu sorunu geliştiricisine bildiriniz.
Şeklinde bir uyarı alıyorum.
"Tümünü sıfırla" dedim.
Panel Düzenleme moduna aldığımda görüntü şöyle

Normalde de bu şekilde görünüyor

Teşekkürler.