Linux Mint 19.2 Cinnamon sürümünde, Güncelleme Yöneticisinin simgesi bazen sistem çekmesinde görünmeyebiliyor. Aslında simge çekmeye yerleşiyor ama boyutlandırma ile ilgili bir hata sebebiyle böyle olduğunu düşünüyorum. CTRL+ALT+ESC tuşlarına basarak Cinnamon'u yeniden başlatınca ya da Güncelleme Yöneticisini menüden yeniden çalıştırınca, simge sistem çekmesinde yerini alıyor. Bu hususla ilgili Linux Mint'in github sayfasında açılmış hata kaydı mevcut, büyük ihtimalle sorun çözülecektir. Eğer böyle bir sorun yaşıyorsanız, Güncelleme Yöneticisinin Başlangıç Uygulamalarındaki girdisinde ufak bir düzenleme yaparak, bu sorunun etrafından dolaşabilirsiniz.
Bunun için aşağıdaki komutla ya da menüden Başlangıç Uygulamalarını açınız.
cinnamon-settings startupGüncelleme Yöneticisi girdisini bulup, çift tıklayarak düzenleme alanını açınız. Açılan düzenleme alanında, Komut kısmını aşağıdaki şekilde düzenleyip, değişikliği kaydediniz.
/bin/bash -c "mintupdate-launcher; sleep 20; mintupdate-launcher"