Gönderen Konu: Ses uygulamacığı başlamıyor - cinnamon-settings sound işlemi başarısız oldu  (Okunma sayısı 2578 defa)

Çevrimdışı Furkan Ceyran

  • Çok Yeni Penguen
  • *
  • İleti: 4
    • yok
    • yok
  • Dağıtım: linux mint cinnamon 19.2
  • Masaüstü Ortamı: Bilmiyorum
  • Grafik Kartı: Advanced Micro Devices, Inc. [AMD/ATI] Oland XT [R
  • İşlemci: i5
Bunları Paylaş dediler:
Kod: [Seç]
System:    Host: FCeyran Kernel: 4.15.0-66-generic x86_64 bits: 64 compiler: gcc v: 7.4.0
           Desktop: Cinnamon wm: muffin dm: LightDM Distro: Linux Mint 19.2 Tina
           base: Ubuntu 18.04 bionic
Machine:   Type: Desktop Mobo: MSI model: Z97S SLI Krait Edition (MS-7922) v: 2.0 serial: <filter>
           UEFI [Legacy]: American Megatrends v: 10.7 date: 02/16/2016
CPU:       Topology: Quad Core model: Intel Core i5-4690K bits: 64 type: MCP arch: Haswell rev: 3
           L2 cache: 6144 KiB
           flags: lm nx pae sse sse2 sse3 sse4_1 sse4_2 ssse3 vmx bogomips: 27998
           Speed: 1910 MHz min/max: 800/3900 MHz Core speeds (MHz): 1: 2846 2: 2836 3: 3258 4: 2776
Graphics:  Device-1: AMD Oland XT [Radeon HD 8670 / R7 250/350] vendor: Micro-Star MSI
           driver: radeon v: kernel bus ID: 01:00.0 chip ID: 1002:6610
           Display: x11 server: X.Org 1.19.6 driver: ati,radeon unloaded: fbdev,modesetting,vesa
           resolution: 1680x1050~60Hz
           OpenGL: renderer: AMD OLAND (DRM 2.50.0 4.15.0-66-generic LLVM 8.0.0) v: 4.5 Mesa 19.0.8
           direct render: Yes
Audio:     Device-1: Intel 9 Series Family HD Audio vendor: Micro-Star MSI driver: snd_hda_intel
           v: kernel bus ID: 00:1b.0 chip ID: 8086:8ca0
           Device-2: AMD Cape Verde/Pitcairn HDMI Audio [Radeon HD 7700/7800 Series]
           vendor: Micro-Star MSI driver: snd_hda_intel v: kernel bus ID: 01:00.1
           chip ID: 1002:aab0
           Device-3: Logitech QuickCam Communicate MP/S5500 type: USB
           driver: snd-usb-audio,uvcvideo bus ID: 3-2:2 chip ID: 046d:09a1
           Sound Server: ALSA v: k4.15.0-66-generic
Network:   Device-1: Realtek RTL8111/8168/8411 PCI Express Gigabit Ethernet vendor: Micro-Star MSI
           driver: r8169 v: 2.3LK-NAPI port: d000 bus ID: 05:00.0 chip ID: 10ec:8168
           IF: enp5s0 state: up speed: 100 Mbps duplex: full mac: <filter>
Drives:    Local Storage: total: 1.85 TiB used: 95.16 GiB (5.0%)
           ID-1: /dev/sda vendor: Seagate model: ST2000DM001-1ER164 size: 1.82 TiB speed: 6.0 Gb/s
           serial: <filter>
           ID-2: /dev/sdb type: USB vendor: SanDisk model: Cruzer Glide 3.0 size: 29.81 GiB
           serial: <filter>
Partition: ID-1: / size: 1.79 TiB used: 46.64 GiB (2.5%) fs: ext4 dev: /dev/dm-0
           ID-2: swap-1 size: 975.5 MiB used: 6.8 MiB (0.7%) fs: swap dev: /dev/dm-2
Sensors:   System Temperatures: cpu: 29.8 C mobo: 27.8 C gpu: radeon temp: 46 C
           Fan Speeds (RPM): N/A
Info:      Processes: 302 Uptime: 6h 14m Memory: 23.49 GiB used: 7.00 GiB (29.8%) Init: systemd
           v: 237 runlevel: 5 Compilers: gcc: 7.4.0 alt: 7 Shell: bash v: 4.4.20
           running in: gnome-terminal inxi: 3.0.32
Sorunum: ses ayarlarına tıkladığımda hatası alıyorum.


Yardım edin, Linux Mint'i tekrar kurarsam 30 GB lık oyunu tekrar indirmek zorun kalacağım.


Düzenleme: Konu başlığı ve yazım kuralları
« Son Düzenleme: 09 Kasım 2019, 16:46:09 Gönderen: Butterfly »

Çevrimdışı Butterfly

  • Proje Sorumlusu
  • Guru
  • *****
  • İleti: 18863
  • Linux Mint Türkiye
  • Dağıtım: Linux Mint 20 & LMDE 4
  • Masaüstü Ortamı: Cinnamon 4.6 & Xfce 4.14
  • Grafik Kartı: Nvidia GF 9500
  • İşlemci: AMD X3
[member=6723]Furkan Ceyran[/member] , lütfen konu açarken aşağıdaki hususlara özen gösteriniz, konu başlığında ya da içeriğinde "acil" ile başlayan ifadeler daha hızlı yardım almanızı sağlamaz. Ancak forumdaysak ya da müsaitsek yardım edebiliriz. Bir de forumda yazım kurallarını önemsiyoruz, lütfen bu hususa özen gösteriniz.

[warning]Konu Açarken Dikkat Edilmesi Gerekenler[/warning]



Bu durup duruken oluşacak bir sorun değil, bazı dosyaları ya da paketleri silmiş olmalısınız. Öncelikle aşağıdaki konuda öneriyle ses servisleri ile ilgili paketleri yeniden kurun. Ardından sistemi yeniden başlatın, sorun çözülmediyse dönüş yapın, farklı bir öneri sunalım.

[info][Nasıl] Ses Servislerinin Ayarlarını Varsayılana Döndürme[/info]
Elimizden geldiğince dilimizin döndüğünce...

[info] Konu Açarken Dikkat Edilmesi Gerekenler  |  Forum Kuralları  |  Kod Etiketi Kullanımı[/info]

Çevrimdışı Furkan Ceyran

  • Çok Yeni Penguen
  • *
  • İleti: 4
    • yok
    • yok
  • Dağıtım: linux mint cinnamon 19.2
  • Masaüstü Ortamı: Bilmiyorum
  • Grafik Kartı: Advanced Micro Devices, Inc. [AMD/ATI] Oland XT [R
  • İşlemci: i5
Butterfly kardeşim artık hiç ses gelmiyo :'(
 

Çevrimdışı Butterfly

  • Proje Sorumlusu
  • Guru
  • *****
  • İleti: 18863
  • Linux Mint Türkiye
  • Dağıtım: Linux Mint 20 & LMDE 4
  • Masaüstü Ortamı: Cinnamon 4.6 & Xfce 4.14
  • Grafik Kartı: Nvidia GF 9500
  • İşlemci: AMD X3
Lütfen geri dönüşlerde daha açık bilgi paylaşırsanız, artık ses gelmemesinin neyin sonucu kesin olarak anlayabiliriz. Örneğin paylaştığım bağlantıyı uyguladıysanız ve sonucunda ses gelmiyorsa bunu açık biçimde belirtiniz.

Eğer ses ile ilgili daha önce bir ayar yaptıysanız ve paylaştığım bağlantıyı uyguladıysanız, ses ile ilgili tüm yapılandırmanız sıfırlanacaktır, yani ilk kurduğunuz ana dönmüş olursunuz.

Şu çıtıları paylaşınız.

[warning]Ses Kartı ile İlgili Sorularda Verilmesi Gereken Çıktılar[/warning]
Elimizden geldiğince dilimizin döndüğünce...

[info] Konu Açarken Dikkat Edilmesi Gerekenler  |  Forum Kuralları  |  Kod Etiketi Kullanımı[/info]

Çevrimdışı Furkan Ceyran

  • Çok Yeni Penguen
  • *
  • İleti: 4
    • yok
    • yok
  • Dağıtım: linux mint cinnamon 19.2
  • Masaüstü Ortamı: Bilmiyorum
  • Grafik Kartı: Advanced Micro Devices, Inc. [AMD/ATI] Oland XT [R
  • İşlemci: i5
linux u yeniden başlattığımda dediki x uygulamalarına ulaşamıyorum default moda döneyimmi diye sordu tek seçenek vardı tamam dedim siyah ekranda kaldı 3 4 kez aynı şey oldu yeniden kurdum linux u 30 gb ı tekrar kurucam bu internetle  >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(

Çevrimdışı Butterfly

  • Proje Sorumlusu
  • Guru
  • *****
  • İleti: 18863
  • Linux Mint Türkiye
  • Dağıtım: Linux Mint 20 & LMDE 4
  • Masaüstü Ortamı: Cinnamon 4.6 & Xfce 4.14
  • Grafik Kartı: Nvidia GF 9500
  • İşlemci: AMD X3
Bu konuda hata maalesef sizden kaynaklanıyor. Sorun yaşanmadan önce neler yaptığınızla ilgili hiç bir şey paylaşmadınız. Ayrıca bizim yaptığımız hiç bir yönlendirme sisteminizi bu hale getirmez.

Bir de forumda yazım kurallarına uymak gerekiyor. Bu hususa özen göstermenizi özellikle bir daha belirtiyorum. Burası bir sohbet/mesajlaşma ortamı değil.

Konu kilitlenmiştir.
Elimizden geldiğince dilimizin döndüğünce...

[info] Konu Açarken Dikkat Edilmesi Gerekenler  |  Forum Kuralları  |  Kod Etiketi Kullanımı[/info]