merhaba gene ben

steamde sistem bilgisi kısmına baktığımda birincil vramin :512 mb olduğunu gördüm dedim bu işte sanki bir yanlışlık var bende internetten araştırma yaptım şu başlığı buldum diyeyim.
https://steamcommunity.com/groups/SteamClientBeta/discussions/0/1696040635905197393/orada yazan arkadaşın (In order to be sure that your RX 540 works, open a terminal and write) şu cümlesinden sonraki işlemleri yaptığımda bu sefer steamdeki sistem bilgisinde birincil vram:2048gb olarak gözükmeye başladı hatta bikaç oyunda biraz fpsde artış oldu ama sormak istediğim yaptığım işlemden bir sıkıntı sorun olmaz dimi ? ve yaptığım şey gereksiz ya da yanlış mı düşündüm onu merak ediyorum ?
Birde metro 2033 redux ve metro last light redux oyunlarını bir türlü açamadım internette de yazı bulamadım.oyunlar açılıyor.seçeneklerin olduğu menüye kadar ama yeni oyun diyip başlatmak istediğimde,hikaye anlatmaya başlıyo 2 ya da 3. saniyede ekran donuyo bazen oyundan atıyo bazen de ekran öyle kalıyo masaüstüne felan gelemiyorum tuşlar felan çalışmıyor ses gidiyor bu konu hakkında yapabileceğim birşey var mıdır ? bilgisayarın ramı 4 gb, 2 tane 8 gb alıp takmayı düşünüyorum oyunlar için etkisi olur mu ? ve de bu 2 oyunun açılmama sebebi ramin düşüklüğünden kaynaklanıyor olabilir mi ?
çok soru sordum biliyorum ama çözmeye çalışıyorum. şimdiden çok teşekkür ederim.

