öncelikle merhabalar. 6ay kadar önce linux mint kurdum. cok memnunum fakat bilgisayarda window da gerekli . evden çalısmak için sistemsel olarak güncel virüs programı istediği için linux den sistem acılmıyor. ilk yüklerken windowstan nasıl nefret ettiysem artık tamamen kaldırdım. suan window yükleyemiyorum. nasıl bir yol izlemem gerek bilgilendirirseniz sevinirim. bircok yazı okuduktan sonra komutlarla deneme yapmak istedim fakat sürekli olarak E: pulse paketinin tekrar kurulması gerekli, ancak gereken arşiv dosyası bulunamıyor.
uyarısı alıyorum. ayrıca güncelleme yöneticisi listesi de yenilenmeyip hata veriyor. yardımlarınızı bekliyorum.