Önceleri Nemo kullanmışlığım oldu, o zamana göre çok gelişmiş ki, o zaman bile bana göre Nautilus'tan çok daha maharetliydi ama halen "Yolları Kopyala" özelliği eklenmemiş, herhalde akıllarına gelmiyordur.
Nemo'yu Nautilus yerine Gnome'ye neden varsayılan yapmazlar, bu da merak konusu.