Laptop üzerindeki mausped (tanımlama doğru mu bilmiyorum) tıklamaya duyarlı değil, farenin etkinleşmesi için sol tuşa basmak zorunda kalıyorum, yada kablolu maus takmak ( bu da bir usb nin meşgul olması demek) zorunda kalıyorum. Yanlış hatırlamıyorsam, ubuntuda da windows gibi etkileşim var. Bu düzeltilebilecek bir sorun mudur?.
Düzenleme :[Çözüldü] etiketi ve başlık