Arkadaşlar sonunda bana takıntı haline gelen meseleyi çözdüm. xbox file managerın özeliklerinde samba dosyalarını açma özelliği varmiş karıştırırken gördüm. linux bilgisayarımın içindeki oyun dosyasını paylaşıma açtım ve bu klasörü xbox'ın samba klasörünün içinde gördüm. şimdi xboxın file managerini kullanarak istediğim gibi dosya alıp atıyorum ve attığım oyunlar çalışıyor. ohh be şimdi rahat rahat uyuyabilirim iyi geceler
