Zaten ölçeklemenin özelliği bu, piksel yoğunluğu değişmeden çözünürlüğün ölçeklenmesi, yani değişmesi. Normal/Klasik çözünürlük değiştirmesi yaptığınızda, piksel yoğunluğu da değişiyor. Arada fark aynı piksel yoğunluğunda ölçeklenmiş bir çözünürlük elde etmeniz. Böylece görüntü keskinliği değişmeden, masaüstü vb. öğleri daha büyük olarak kullanabiliyorsunuz.