merhaba arkadaşlar. mesele biraz karışık ama elimden geldiğince basit anlatmaya çalışacağım.
Diyelim ki şimdi ben Linux Mint 16'yı kurdum. Bütün sistem ayarlarını yaptım, ek programları da yükledim. kişileştirmeleri de ayarladım. bunu iso olarak kayıt edip CD'ye atabilir miyim? yani yeniden yüklediğimde bu programlar ve kişileştirmeler kaybolmadan yükleyebilir miyim? bunun bir sakıncası yok diye düşünüyorum zaten linux özgür yazılım?
yani arkadaşlar demek istediğim yapılabilir mi? yapılırsa nasıl yaparım? vaktini ayırıp cevap yazan arkadaşlara çok çok teşekkür ederim şimdiden
