Uzunnnn zamandır debian kullanan bir kardeşiniz olarak debian eski kalitesini ve hızlılığını yirimesinden tutarsızlığından doalayı ve merdiven altı bir os olma yolunda hızla ilerlemesinden dolayı mint'e geçiş yaptım ama bu web bilidirimleriyle başım dertte kapattığımda yada farklı bir işlem yapıp ayarları günceleldiğimde işlerim aksıyor açtığımda ise resimde gördüğünüz gibi bir saçmalık yaşıyorum

bunun çözümü nedir?
