Esenlikler arkadaşlar foruma henüz üye oldum. Kabaca forumu inceledim. Gfortran programlama dilini öğrenmeye çalışıyorum. Yeni bir linux kullanıcısıyım ve fortranda kod yazmam gerekiyor. Bunun için başlangıç aşamasında kaynaklara ya da sizlerin önerilerine ihtiyacım var.
Yardımcı olabilirseniz çok memnun olurum.